Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(28)
Placówka
Wypożyczalnia Szaflary
(2)
Czytelnia Szaflary
(1)
Autor
Czarny Bogusław
(3)
Begg David K. H
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Rapacki Ryszard (1949- )
(2)
Sawicki Kazimierz (1926- )
(2)
Baran Radosław
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Bieliński Tomasz
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa
(1)
Buczkowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dobosiewicz Zbigniew (1939- )
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Gaudemet Paul Marie
(1)
Gołda Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jóźwiak Janina (1948- )
(1)
Jóżwiak Janina
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Matthews Kent
(1)
Michałowski Tomasz
(1)
Molinier Joël
(1)
Nowak Edward
(1)
Orłowska Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Oziewicz Ewa
(1)
PODGÓRSKI JAROSŁAW
(1)
Podgórski Jarosław
(1)
Thompson John L. (1931- )
(1)
Wernik Andrzej
(1)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Żołądkiewicz Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Rachunkowość
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Banki
(2)
Finanse publiczne
(2)
Marketing
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Statystyka
(2)
Budżety terenowe
(1)
Ekonomia
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internet
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mikroekonomia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Psychologia
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Unia Europejska
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(16)
Podręczniki
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19593 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19582 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomii / Bogusław Czarny. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 691 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / Zbigniew Dobosiewicz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 370 s. : wykr. ; 24 cm.
Podręcznik z bankowości, adresowany do studentów wszystkich wydziałów i kierunków uczelni ekonomicznych, w pełni wyczerpuje program nauczania tego przedmiotu określony przez Radę Główną Szkolnictwa Wyższego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 17361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 17359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znakomity, pełen erudycji, klasyczny podręcznik dotyczący finansów publicznych w gospodarce rynkowej. Książka składa się z czterech części. Część pierwsza przedstawia operacje publicznymi zasobami pieniężnymi i ich rolę w życiu publicznym. Następne dwie części omawiają operacje budżetowe i skarbowe. Ostatnia część jest poświęcona ogólnej teorii podatków. opis oprawki: http://www.matras.pl/finanse-publiczne,p,112598
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 16012 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19595 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spośród dyscyplin nauk ekonomicznych finanse wyróżniają się bardzo dynamicznym rozwojem, jeśli chodzi o tworzone narzędzia teoretyczne. Ważne jest również to, że nowe teorie są szybko weryfikowane, dzięki wykorzystaniu ich w praktyce. Podstawowe pojęcia i kategorie finansowe, które występują w teorii i praktyce, m.in.: stopa procentowa, wartość i dochód, kurs walutowy oraz ryzyko, są omówione w pierwszych rozdziałach tego podręcznika. Zostały w nim również zaprezentowane instrumenty finansowe, którymi obraca się na rynkach finansowych, tzn.: instrumenty transferu kapitału oraz instrumenty transferu ryzyka. Instrumenty te zostały wybrane ze wzglądu na ich rosnące znaczenie w praktyce oraz możliwość ich wykorzystania w innych subdyscyplinach zaliczanych do finansów, takich jak: finanse przedsiębiorstw, bankowość i ubezpieczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 17360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 16411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ksiazka jest nowoczesnym podrecznikiem przeznaczonym dla studentow uczelni i wydzialow ekonomicznych. Wyklad podzielono na cztery czesci. W pierwszej przedstawiono metody statystycznego opisu rozkladu cechy oraz podstawowe zagadnienia dotyczace rozkladow zmiennych losowych i twierdzen granicznych. Druga czesc poswiecono metodom wnioskowania statystycznego, tzn. estymacji parametrow oraz weryfikacji hipotez statystycznych w klasycznym ujeciu. Omowiono w niej takze wybrane testy nieparametryczne. W czesci trzeciej przedstawiono metody analizy wariancji, korelacji i regresji, z uwzglednieniem klasycznego modelu regresji liniowej. Zaprezentowano ponadto dwuczynnikowa analize wariancji oraz analize wariancji dla rang. Podstawowe wiadomosci z zakresu analizy szeregow czasowych oraz teorii indeksow statystycznych zawarto w czwartej, ostatniej czesci ksiazki. Uzupelnienie wykladu stanowia przyklady rozwiazan uzyskanych za pomoca najbardziej popularnych komputerowych pakietow statystycznych: STATGRAPHICS, SPSS i SAS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 16411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158, [2] s. : tabl., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka ta przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze. Ponadto radzi jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych i podaje zasady współpracy z tą agencją, oraz wskazuje jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 16036 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19590 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 26790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy przedstawiają w książce mikroekonomiczne podstawy bankowości. Po wprowadzeniu do problematyki pośrednictwa finansowego i roli banków (oraz rynków finansowych) w tym obszarze omawiają: - najważniejsze rodzaje operacji bankowych, - bank jako przedsiębiorstwo, - modele zachowania banków, - przemiany w bankowości i zachowaniu banków, związane z racjonowaniem kredytów, sekurytyzacją, zarządzaniem ryzykiem oraz fuzjami i przejęciami w bankowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 17358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik obejmuje podstawy rachunkowości, wzbogacone o problematykę badania sprawozdań finansowych. Prof. dr hab. Edawrd Nowak omówił w nim przede wszystkim: ogólne zasady prowadzenia rachunkowości, rozwiązania ewidencyjne dotyczące podstawowych składników zasobów i procesów zachodzących w jednostce gospodarczej, sprawozdawczość finansową oraz analizę i rewizję finansową. Prezentowane zagadnienia są opisane z uwzględnieniem zarówno obowiązującej ustawy o rachunkowości, jak i regulacji zawartych w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 14761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Szaflary
Brak informacji o dostępności: sygn. 19587 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej